مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 02:352021-04-20اقتصادي

معرفی 55 نانوایی متخلف در گلستان به تعزیرات


معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از تشکیل پرونده برای 55 واحد نانوایی متخلف در استان خبر داد.

- علی اصغر اصغری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال تاکنون بیش از 797 بازرسی از واحدهای نانوایی گلستان انجام شده که طی آن 55 پرونده تخلف به ارزش 119 میلیون و 590 هزار ریال تشکیل شده است.

معاون بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان گلستان افزود: از این تعداد پرونده 14 فقره مربوط به شهرستان آق قلا، 9 فقره مربوط به گرگان، 9 فقره مربوط به شهرستان گنبدکاووس، هشت فقره مریوط به شهرستان علی آبادکتول بوده و بقیه پرونده در سایر شهرستان ها تشکیل شده است.

اصغری بیان کرد: کم کردن وزن چانه، افزایش قیمت ها، عرضه خارج از شبکه، عدم ثبت موجودی و غیره از جمله مشکلات موجود در نانوایی ها بوده است.

وی گفت: عرضه نان باکیفیت مهم ترین مطالبه ای که از سوی صمت گلستان پیگیری شده لذا با توجه به حساسیت های بهداشتی، نظارت بر عملکرد نانوایی و بازرسی ها تشدید شده است.

معاون بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان گلستان اضافه کرد: در ماه رمضان قیمت انواع نان روغنی در نانوایی های دولتی مرکز استان گلستان دو هزار تومان و در نانوایی های آزادپز دو هزار و 500 تومان بوده که این قیمت ها از روز نخست ماه مبارک رمضان اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 55 نانوایی متخلف در گلستان به تعزیرات

معرفی 55 نانوایی متخلف در گلستان به تعزیرات